فروشگاه اینترنتی آساتک
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

رویه‌های بازگرداندن کالا

کاربران عزیز لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه به دقت مطالعه فرمایید. 

همه ی ما آگاهیم که همانطور که پیش از خرید سوالاتی برای مشتریان عزیز ممکن است وجود داشته باشد پس از آن نیز احتمال دارد ذهن خریدار را درگیر به خود کند.مشتریان محترم پس از خرید بی شک نیاز به راهنمایی و پشتیبانی خواهند داشت که برای حل این مسئله آساتک بخشی کامل را در فروشگاه خود برای رفاه حال شما عزیزان در نظر گرفته است.
با توجه به گستردگی و افزایش روز افزون کالاهای ارائه شده در بخش های مختلف وب سایت آساتک، تمامی محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند و دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا می باشند. همچنین اقلام مصرفی مثل محافظ صفحه نمایش از این قاعده مستثنی هستند و فقط شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالاست.

چگونه درخواست خود برای برگشت کالا را ثبت کنم؟

شما میتوانید با تماس به واحد گارانتی فروشگاه آساتک به شماره ۰۹۰۲۳۸۱۸۸۴۸ و ارائه شماره فاکتور درخواست استرداد خود را ثبت کنید.همچنین اگر مشکل، ایراد ظاهری یا مغایرت است حتما تصویر کالا را ارسال کنید. در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات یا نداشتن توضیحات هیچگونه پیگیری انجام نخواهد شد و به منزله ی درخواست ندادن کاربر برای استرداد کالا می باشد. بدیهی است که مسئولیت هرگونه اتفاق مثل گذشتن زمان گارانتی در صورت رعایت نکردن موارد فوق، به عهده ی مشتری می باشد و واحد گارانتی آساتک مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد. علاوه بر این توجه کنید که حتما پیش از استرداد کالا، این صفحه را با دقت بخوانید. ذکر این نکته لازم است که در صورتی که کاربر پس از دریافت پاسخ از واحد گارانتی، کالا را طی مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت به دست آساتک نرساند، به منزله ی منصرف شدن از بازگشت کالا و لغو خدمات پس از فروش تلقی می شود.

شرایط استرداد محصول

استفاده از ضمانت یا گارانتی چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده،ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
 اشکال و ایراد فنی باید حداکثر تا ۲ روز کاری پس از دریافت کالا،به واحد گارانتی اطلاع داده شود.(تماس تلفنی)
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت استفاده،نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود. در صورت مخدوش بودن کالا یا حتی بسته بندی، کم بودن اقلام داخل بسته بندی یا نبود آن ها، آساتک دیگر هیچگونه مسئولیتی در قبال کالای شما نمی پذیرد.
– استفاده از ضمانت ۷ روز بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی آن با تمام اقلام و بدون تغییر ظاهری بعلاوه فاکتور چاپی خرید به آساتک بازگردانده شود. 
– نوشتن توضیحات یا برچسب زدن،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از ضمانت ۷ روز بازگشت را از بین خواهد برد.
– ضمانت بازگشت اشکال ها و مورد های فنی و ظاهری(شکستگی،خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا)که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود،را شامل نمی شود.استفاده نادرست پس از دریافت کالا مواردی مانند:حمل و نقل و جابجایی،نصب و راه اندازی، تنظیمات،کاربرد غیر معمول،نگهداری و استفاده ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا(قید شده در دفترچه کالا)را شامل می شود.
– در صورت هرگونه تغییر اعم از کمبود اقلام، کثیف بودن کالا، تغییر در ظاهر و… محصول شامل این سرویس نخواهد بود.
-کالا پس از تایید کارشناسان به واحد گارانتی آساتک ارجاع داده خواهد شد. در صورتی که تشخیص کارشناسان واحد پس از فروش هرگونه استفاده نادرست یا آسیب از طرف کاربر، مغایرت کالا و… باشد، کالا شامل هیچگونه ضمانتی نخواهد شد و با دریافت هزینه ارسال کالا به کاربر ارجاع داده خواهد شد.

نکته: اقلامی مثل محافظ صفحه نمایش، محافظ لنز و دیگر اقلام مصرفی فقط شامل ضمانت سلامت فیزیکی تا زمان رسیدن به مشتری بوده و هرگونه آسیب پس از آن شامل گارانتی مجموعه آساتک نخواهد شد.

توجه داشته باشید که تمام کالاهای آساتک با هر نوع گارانتی، در صورتی که کالا استفاده نشده و مشابه روز اول باشد، تا ۷ روز ضمانت بازگشت وجه دارد و این ملزم به تایید واحد گارانتی مبنی بر شرایط ظاهری و فنی کالا می باشند.

نکته: اجناسی که دارای گارانتی شرکتی میباشند و در سایت ذکر شده است فقط در همان دوره هفت روزه ضمانت بازگشت کالا قابل استرداد به آساتک هستند و پس از آن هر گونه ایراد و مشکل فنی به عهده شرکت گارانتی کننده خواهد بود.

اگر کالای خریداری شده،آسیب دیدگی یا ایراد فیزکی و ظاهری داشته باشد:

-آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی حداکثر باید طی ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا،به خدمات پس از فروش آساتک،از طریق ایمیل یا تماس تلفنی یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– می بایست کارتن یا جعبه اصلی کالا نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.استفاده از این سرویس نیز تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود.نوشتن توضیحات یا برچسب زدن،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

توجه:از آنجا که فروشگاه آساتک یک وب سایت خرده فروش آنلاین است،حق استرداد محصول طبق شرایط متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است.

-اگر هنوز سفارش ارسال نشده است و وضعیت سفارش در وب سایت در حال پردازش و یا در انتظار می باشد،باید سریعا به واحد فروش که شماره آن در پایین صفحه آمده اطلاع دهید.
– اگر پس از دریافت کالا ، مشتری از خرید خود منصرف شود،حداکثر تا ۲ روز کاری ، باید انصراف خود را به واحد فروش اطلاع دهد.
– در این حالت،برگرداندن کالا پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش،تنها در صورتی امکان پذیر است که کاملا در شرایط اولیه خود (پلمپ)باشد،از آن استفاده نشده باشد،و به همراه تمامی اقلام همراه آن و ملزومات،ارسال شود.
– لطفا توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا،حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین می برد.
– همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید،هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود و در صورتی که ارسال سفارش برای مشتری رایگان بوده باشد، مبلغ ارسال نیز از آن کسر خواهد شد.


– فروشگاه آساتک هیچ گونه مسئولیتی در قبال کالاهایی که پلمپ آن باز شده یا از آن استفاده شده نخواهد داشت و این مورد شامل ضمانت بازگشت کالا نخواهد بود.
– در صورت هرگونه تغییر اعم از کمبود اقلام، کثیف بودن کالا، تغییر در ظاهر و… محصول شامل هیچ سرویسی نخواهد شد.

چگونه کالا را ارسال کنید؟

لطفا برای پایین آمدن سطح اشتباهات  حتما قبل از هر اقدامی به پشتیبانی خدمات پس از فروش آساتک تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی خدمات پس از فروش آساتک ،جدا خودداری فرمائید. در صورتی که کالا را بدون هماهنگی ارسال کنید پیگیری انجام نخواهد شد و بسته برای شما برگشت داده خواهد شد.
– توجه ارسال فاکتور و در صورت وجود کارت گارانتی همراه با کالا و وجود آن در بسته بندی الزامی می باشد  و در صورت نبودن فاکتور یا کارت گارانتی در بسته بندی پس از بررسی کارشناسان،کالا از سرویس بازگشت خارج می شود.
– برای ارسال،باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند :ریموت،کابل،باطری،دفترچه راهنما،کارت گارانتی،کارت بیمه و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود. 
 – نوشتن توضیحات یا برچسب زدن،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم،توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید)
– فاکتور خرید همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
– روش حمل و نقل بازگرداندن کالا را فقط پست سفارشی انتخاب کنید و شرکت پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری هزینه ارسال را واریز می کند.
– از آنجا که واریز هزینه ارسال،منوط به دریافت رسید پستی و مشاهده آن است،برای اطمینان رسید پستی را به فاکتور منگنه کرده و همراه بسته ارسال کنید.
– اگر ساکن بیرجند هستید،برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا،با واحد خدمات پس از فروش آساتک تماس بگیرید.
– از نوشتن آدرس یا توضیحات روی کارتن یا جعبه اصلی کالا،جدا خودداری فرمائید و در صورت لزوم،جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
-بسته خود را به آدرس و کدپستی زیر ارسال کنید.
– در صورت هرگونه تغییر اعم از کمبود اقلام، کثیف بودن کالا، تغییر در ظاهر و… محصول شامل این سرویس نخواهد بود.
خراسان جنوبی-بیرجند-خیابان مدرس-حدفاصل مدرس ۵۷ و شهید محلاتی-پلاک ۳۱۵ فروشگاه آساتک-کد پستی ۹۷۱۸۷۱۶۵۸۶

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان پس از فروش آساتک برسد، هزینه ارسال به عهده آساتک می باشد.
– برای واریز هزینه پستی به حساب مشتری،قبض پستی با مهر شرکت پست همراه کالا به آساتک ارسال شود.
– در صورت انصراف خرید،یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت فنی و فیزیکی توسط کارشناسان آساتک ،هزینه ارسال و دریافت کالا به عهده خود مشتری می باشد.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش آساتک،تمامی روند رسیدگی به درخواست مشتری به ایشان در اسرع وقت اطلاع رسانی می شود.
– در صورت هرگونه تغییر اعم از کمبود اقلام، کثیف بودن کالا، تغییر در ظاهر و… محصول شامل این سرویس نخواهد بود.

شماره تماس واحد فروش آساتک : ۰۹۱۲۰۲۲۱۰۹۷

شماره تماس واحد خدمات پس از فروش آساتک : ۰۹۰۲۳۸۱۸۸۴۸

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در آساتک بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان آساتک امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید آساتک در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات آساتک با آدرس ایمیل شما انجام می شود.