کاور POLO گوشی اپل آیفون Apple iPhone 12 Mini مدل Air Skin

POLO Air Skin Case For iPhone 12 Mini
ویژگی‌ها
رنگ:
مناسب برای گوشی موبایل: iPhone 12 Mini
سطح پوشش: قاب پشتی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست , حفاظت از دکمه‌ها
ضخامت: 0.4mm
فروشنده
آساتک عباسی
ناموجود

توضیحات

کاور POLO گوشی اپل آیفون Apple iPhone 12 Mini مدل Air Skin

یک قاب مناسب برای افرادی که دوست ندارند تغییری در ظرافت و ابعاد گوشی ایجاد شود. این کاور با استفاده از متریال فوق مستحکم می‌تواند نقش محافظتی خود را حتی در ضخامت خیلی کم هم به خوبی ایفا کند. با خرید کاور Polo گوشی اپل آیفون Apple iPhone 12 Mini مدل Air Skin گوشی خود را از خط و خش و آلودگی‌های مختلف در امان نگه دارید و ظاهر زیبای آن را برای مدت طولانی حفظ کنید. این کاور جلوه‌ی زیبا و طرحداری دارد و در چند رنگ مختلف تولید شده است.

ویژگی‌های قاب آیفون ۱۲ مینی مدل POLO Air Skin

  • گوشی شما شکل و فرم قبلی‌اش را حفظ می‌کند و بدون مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • از جنس T2PP و فیبر کربنی ساخته شده است. T2PP یک نوع پلیمر سخت و مقاوم است که برای ساخت قاب‌های فوق باریک و ظریف استفاده می‌شود و به آن مقاومت کافی را می‌دهد.
  • قاب پولو گوشی اپل ایفون ۱۲ مینی مدل Air Skin با وجود استحکام بالا و سخت بودن، انعطاف پذیری خیلی خوبی دارد. این ویژگی باعث می‌شود نصب یا برداشتن آن خیلی راحت و بدون دردسر باشد و قاب دچار ترک و شکستگی نشود.
  • تمام حفره‌ها و جای دکمه‌ها به صورت دقیق روی قاب مشخص شده است. مشکلی از نظر استفاده از امکانات گوشی نخواهید داشت و به تمام امکانات گوشی مثل جک هدفون، پورت شارژر، دوربین و سنسورهای گوشی دسترسی خواهید داشت.
  • جنس آن طوری است که کمی اصطکاک ایجاد می‌کند و به خوبی گوشی را در دست نگه می‌دارد. علاوه بر آن به دلیل طرح شکل دار و تقریبا مات، جای لکه و اثر انگشت را نشان نمی‌دهد.
  • بسیار مقاوم و باکیفیت است. تکنولوژی‌های مدرن و متریال‌های مقاوم در ساخت آن استفاده شده است. جزو قاب‌هایی است که می‌توانید تا طولانی مدت از آن استفاده کنید و هیچ مشکلی هم نخواهید داشت.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مناسب برای گوشی موبایل

iPhone 12 Mini

سطح پوشش

قاب پشتی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست , حفاظت از دکمه‌ها

ضخامت

0.4mm

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس