چگونه میتوانم به سایت شما اعتماد کنم و خرید کنم؟
پاسخ: فروشگاه آساتک دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.در ضمن فروشگاه آساتک فقط یک فروشگاه اینترنتی نیست و شما میتوانید به صورت حضوری برای خرید محصول مورد نظر یا تعویض کالا به فروشگاه ما که آدرس آن در قسمت تماس با ما هستش مراجعه کنید.
آیا همه کالاها، شامل مهلت ۷ روزه بازگشت کالا میشوند؟
پاسخ: خیر! با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در وب سایت فروشگاه آساتک ، کلیه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسد و دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و گارانتی هر کالا در صفحه محصول ذکر شده و در صفحه قوانین و شرایط توضیحات کامل آن نیز درج شده.
نکته: اقلامی مثل محافظ صفحه نمایش، محافظ لنز و دیگر اقلام مصرفی فقط شامل ضمانت سلامت فیزیکی تا زمان رسیدن به مشتری بوده و هرگونه آسیب پس از آن شامل گارانتی مجموعه آساتک نخواهد شد.
آیا برای خرید باید در سایت عضو شوم؟
پاسخ: با عضویت در سایت می توانید:سریع تر و ساده تر خرید کنیدبه سادگی سوابق خرید و فعالیت های خود را مدیریت کنید لیست علاقه مندی های خود را بسازیداز طریق پیامک یا ایمیل در جریان فروش های ویژه و محصولات جدید قرار گیرید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: بله شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و سفارشات در اسرع وقت برای شما چه از طریق پیک برای شهرستان بیرجند و چه از طریق پست برای سایر شهرستان ها ارسال می شود.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با سایت تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش،ثبت سفارش شما تحت عنوان سفارش شما ثبت شد از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و با وارد کردن شماره تماس و ایمیل به درستی در زمان ثبت سفارش،از وضعیت سفارش خود در هر لحظه باخبر می شوید.
نحوه نصب برخی لوازم جانبی برای افراد مبتدی؟
در ابتدا اینکه فروشگاه آساتک تمام کالاهای خود را به صورت اصل به فروش می رساند و نحوه استفاده از آن ها بسیار آسان تر از کالاهای تقلبی است و به سادگی برای تمامی افراد مقدور است. توصیه میکنیم در صورتیکه نحوه کارکرد با کالایی را نمی دانید ابتدا توضیحات کامل محصول را خوانده و در صورت نیافتن پاسخ خود در پشتیبانی سایت از ما سوال بپرسید تا شما را راهنمایی کنیم.
می توانم سفارش خود را ابطال و یا تغییر دهم؟
پاسخ: شما می بایست پیش از اینکه وضعیت شده به حالت ارسال شده یا تحویل داده شده تغییر کند،ابطال سفارش خود را به صورت تماس تلفنی اطلاع دهید.پس از ارسال سفارش امکان ابطال سفارش وجود ندارد.
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
پاسخ: بله، برای آموزش مراحل خرید در صفحه اصلی سایت در پایین سایت بخشی با عنوان نحوه ثبت سفارش در نظر گرفته ایم.در ضمن شما می توانید تمامی سوالات خود را با پشتیبانی ۲۴ ساعته ما در قسمت پشتیبانی سایت درمیان بگذارید و مشاوره گیرید.
با استفاده از کارت کدام بانک ها می توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما می توانید با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
سفارش خود را به چه صورت می توانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: ارسال با پست پیشتاز:به تمامی نقاط ایران ارسال میشود. ( ۴۸ الی ۷۲ ساعته )
پیک در بیرجند ( تحویل اکسپرس آساتک ) : به صورت رایگان برای شهرستان بیرجند.
پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می کشد تا آن را تحویل بگیرم ؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتور هایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.
زمان رسیدن سفارشات بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ الی ۷۲ ساعت متغیر میباشد که در بخش رویه ارسال توضیح کامل داده شده است.
کالاهای که دارای مهلت تست و سرویس ویژه میباشد دارای چه شرایطی میباشند؟
پاسخ: کالاهایی که دارای مهلت تست میباشند در صورت وجود اشکال فنی وتایید کارشناسان فنی کالا ،با کالای دیگری تعویض می شوند.